wtorek, 4 grudnia 2012

Dokończniki

Mamy dla Was niespodziankę. W rubryce "Dokończniki" przeczytacie wywiady z różnymi osobami związanymi ze szkolą. W pierwszym numerze Bohaterem naszego kącika jest Pan Marek Sempik, Dyrektor naszego Gimnazjum.



1.              
Gdy byłem małym chłopcem chciałem zostać…
nauczycielem języka polskiego.
2.              
U ludzi cenię…
lojalność. Jest to cecha szczególnie ważna w pracy.
3.              
Najbardziej lubiłem z przedmiotów szkolnych…
język polski. Myślę, że była to zasługa nauczycielki tego przedmiotu ze szkoły podstawowej. Teraz najbardziej lubiłbym chyba matematykę.
4.              
Najważniejsza w życiu dla mnie jest…
rodzina. Rodzinę zawsze stawiam na pierwszym miejscu. Praca jest tylko (ważnym) dodatkiem do życia osobistego.
5.              
Najwięcej problemów sprawiały mi… (przedmiot)
Żaden przedmiot nie sprawiał mi takich problemów, z którymi nie umiałbym sobie poradzić.
6.              
U ludzi nie lubię…
obłudy, zakłamania, gry pozorów.
7.              
Zostałem nauczycielem, ponieważ…
bardzo chciałem sprawdzać wypracowania, dyktanda, poprawiać błędy. Ta pasja została nieco zweryfikowana, gdy zobaczyłem, ile czasu zajmują te czynności. Teraz podoba mi się praca na stanowisku dyrektora – managera.
8.              
Moją ulubioną potrawą jest…
ryż z curry i prawie każda potrawa związana z kuchnią azjatycką.
9.              
Najbardziej nie lubię jeść…
bigosu i kapusty kiszonej, chociaż wiem, że ta ostatnia ma dużo witaminy C. Jeszcze są śledzie, których nigdy nawet nie spróbowałem.
10.           
Moją ulubiona książką jest…
Każda książka, którą ostatnio przeczytałem jest tą ulubioną. Obecnie czytam „Tak sobie myślę” Jerzego Stuhra.
11.           
Czy kiedy został Pan nauczycielem, planował Pan zostać dyrektorem?
Ambicja zostania dyrektorem pojawiła się w drugim roku pracy zawodowej. Wtedy zapragnąłem organizować szkołę, tworzyć ją tak, abym sam chciał do niej uczęszczać.
12.           
Najchętniej słucham muzyki…
filmowej.
13.           
Mój ulubiony film to…
Top Gun. Ot taki lekki film z młodości.
14.           
Moją ulubioną postacią literacką jest…
Nie mam ulubionej, nie utożsamiam się z żadnym bohaterem. Wolę rzeczywistość.
15.           
Zanim zostałem dyrektorem uczyłem…
języka polskiego, krótko historii.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.